Beschikbaar
Het werk stelt een zwart krijtbord voor waarop een kind, dat leert lezen en schrijven, het alfabet van A tot Z noteert. Echter, plaats hij de letter M voor de L en dat wordt fout aangerekend. De essentiële vraag hier is waarom de omwisseling van letters als fout wordt beschouwd? Het alfabet is een gestandaardiseerd systeem waarin de volgorde van letters in een vastgelegde reeks is vastgelegd. Niettemin behouden de letters hun intrinsieke waarde, zelfs wanneer hun posities worden omgewisseld, zoals het kind doet met de M en de L. Woorden die deze letters bevatten, kunnen nog steeds correct gevormd worden, ondanks hun verplaatsing in het alfabet. Dus, waarom wordt het herschikken van letters in het alfabet als een vergissing beschouwd? Het werk toont aan dat het soms beter is om tegen de conventionele regels in te gaan in de zoektocht naar nieuwe ideeën en creativiteit. Soms is het beter om als individu af te wijken van de massa die een bepaald iets volgt. De groep volgt de regels omdat ze nu eenmaal zijn vastgelegd en daardoor ook correct lijken. Dit werk daagt dit idee uit door te suggereren dat creatieve vernieuwing juist in de kiem van de afwijking ligt.